1/16/2017

Work hard so you can shop harder

Tere.Ma olen ülimalt rahul oma tänase päevaga, seepärast otsustasin, et võin arvuti lahti  teha ja mõned read kirjutada. Ühesõnaga hommikul ärkasime Andreasega üles,ning mõtlesime mida teha.Kuna ma olin talle koguaeg vingunud et, mul ei ole RIIDEID(pole hullu, et kapp on riideid täis) mida selga panna siis,mõtlesime et lähme poodi aga kuhu kas rocca või ülemistesse.Otsustasime,et lähme rocca ning Jörgen tuli meiga kaasa.Käisime mõned poed läbi ning, ma ei tea,kas ma olen nii valiv? või tõesti ei ole enam tavalisi normaalseid pluuse müügil :-D Mingid asjad soetatud,hakkas kõht märku andma endast, seega otsustasime et lähme sööma.Suundusime siis keb-up'i ma võtsin kanaliha ja friikatega kebabi,poisid võtsid lihaga, ja päris maitsev oli.Kõhu sai korralikult täis.
 h&m 19.99
Reserved 9.95
 New yorker 9.45
 h&m 9.99
 h&m 19.99(meeste poolelt)
Ühesõnaga mõtlesin ,et näitan teile ka mis ma soetasin.Kindlasti lähen mingi päev veel poodidesse tuhnima,aga see oli siis selle korra saak.Olge mõnusad ja byebye!
                      ps:ma ei jaksa taielda selle kampsuni hinnaga, seega vabandan et see vales kohas on

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar