8/11/2015

MUHU




 Tere(nonii see kord ma ei saanud vigastusi omale :D :D)Ühesõnaga pikalt ma ei jaksa kirjutada, või ei mäleta.. Reede  hommikul läksime Mario emaga praami peale,kuskil 1o ajal olime kohal. hakkasime kohe ette valmistusi peo jaoks tegema.See aasta toimus sama pidu ,mis eelmine aasta ''mentide suvepäevad'' mille dress code oli ''siin me oleme või ''mehed ei nutta'', minu üllatuseks oli päris palju inimesi sellest kinni pidanud.Peole oli kutsutud bänd.. algul olin ma üsna skeptiline nende suhtes, kuid kui nad olid oma paar lugu ära esitanud ,siis mu arvamus muutus.. iseg hakkas meeldima, kuid tundus ,et enamustele meeldis.Pidu kulges suurepäraselt ja joogiselt, paljud olid samad näod ,keda eelmine aasta olin kohanud.Magada sain ma/me 3 päeva peale kokku kuskil 10h.Laupäeva õhtul oli suurem seltskod minema läinud, kuid siiski me tiksusime jälle hommikuni üleval. Rääkisime tantsisime jnejne.. Kuskil 11 ajal hommikul helistas Niilo mulle ja nad võtsid mu auto peale,käsisme hommikust söömas, ning terve tee Tallinna me kaineks küll kuidagi ei saanud.Koju jõudes oli mul väga hõre ja kohutav pohmell ning ma lihtsalt magasin vahelduva eduga.Ühesõnaga vaadake pilte sest midagi tarka ma juurde lisada ei oska(vabandan, et osad pildid on udused, sest kõikk klõppsud pole minu tehtud)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar