6/16/2015

You cant be old and wise if you are not young and crazy.

Tere,(see postitus on mul tükk aega seisnud siin ja mõtlesin et kirjutaks lõpuni selle) ühesõnaga mõtlesin et hoiaks teid ka kursis enda tegemistega.Mitte et mul siin mingid suured muudatused oleksid toimunud aga pilte hakkas jälle jube palju tekkima.Ühesõnaga paar nädalat tagasi oli mu pool "väike" istumine kui seda saab ikka väikseks nimetada...üldiselt oli tore õhtu jooksul sai kõvasti naerda jne...

Järgmisel hommikul koristasime jugaga korteri ära, siis suundusime mustakale sealt mu vanaema juurde ja sealt rocca ning läksime Triinu ja Markusega kloogale remy poole.Seal oli samuti istumine tegime sauna ja käisime basseinis jne väga muhe oli seal olla.Hommikul samamoodi enne äraminekut käisime saunas jne..
Paar päeva tagsi tuli mul jube grill liha isu ja kuna ma teatsin et annakas on koguaeg näljane siis mõeldud tehtud peale kooli läksin annaka poole ja grillisime ja kuna annakas sai endale auto siis tähistasime ka tegime väiksed siidrid.
Umbes kolm nädalat tagasi käisime perega Soomes, kuna mu täditütar lõpetas kooli.Ma läksin vanaisa ja vanaemaga Reedel ja ema tuli laupäev järgi.Kuna mul oli paar kuud tagasi sünnipäev ja Marial polnud varem võimalust mulle kink üle anda siis andis ta mu sünnipäeva kingi seal.Ma pole elusees nii armast kinki saanud,ta kinkis mulle sõõrikud,käevõru ja kõrvarõngad.Pidu läks üldiselt hästi,tädi oli hunniku toitu teinud jne.pühapäeval tulime tagasi ning ma jäin vanaema juurde korterisse nädalaks.Vahe peal käisid juga,markus,kristi,martin ja remy külas.

Nüüd kaks nädalavahetust järjest olen käinud ormi pool ning seal on väike istumine olnud.Eelmine nädalavahetus tuli markus sinna huumirit sai kõvasti ja see nv oli remo seal.Tänasest ka paar sõna, ema palus et ma talle appi tuleks Tallinna Ülikooli nö"lilleneiuks" mõeldud tehtud! Ütleme nii et kõik lõpetajad olid väga ilusad ja söök oli suurepärane :) ning ma üritan nüüd jälle tihedamini blogida.byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar