6/27/2015

It's my mouth,i can say what i want to.

Hellouu.Lubasin teile et "üritan"tihedamini blogida.Nii et siin ma nüüd olen ja mõtlen millest rääkida,ühtteist mul siiski on kirjutada.Eelmine nädal neljapäeval läksin ma praktikale Abakhani.Ütleme nii et tööpäev on 8h ja ma seisan terve päeva jalgepeal,ning päeva lõpuks ma olen ramp väsinud, aga sellest ma teen eraldi postituse.Reedel (20.06)Otsustasid vanemad et nad lähevad Lätti,ning meid õega viidi Viljandisse maale, vanaema ja vanaisa juurde.Seal oli isegi vahelduseks väga mõnus olla.Minu üllatuseks olid maasikad juba valmis ja vesi nii "soe" et pistsin ainult varbad sisse.




Pühapäeva õhtul tõi vanaisa mu linna ära kuna pidin tööle minema.õhtul tuli Kristi minu juurde,läksime korra Kristiga pässa saime Remo&Jugaga kokku,ning siis tulime siia.Chillisime siin kolmekesi.Olime 3 terve öö üleval tegime joogid.Hommikul pidime Jugaga tööle minema ja see oli väga hull.Õnneks sain ma kella 3 juba töö juurest ära ja ma magasin enda oleku normaalseks.
Nii veidi jaanipäevast ka,sell aastal veetsin jaanid sõprade seltsis.Õhtul läksime Kristiga Hansu poole seal oli istumine, seal me grillisime ja chillisimeja noh tähistasime jaane.Rahvast oli meeletult.
Vahepeal me käisime Bengti pool aias chillimas kuna Hansu pool oli väga palju rahvast(pildi pealt on väga palju rahvast puudu).Neljap hommikul käisin ma korra koolis siis läksin tööle ja siis pidin uuesti kooli minema ja paberimajanduse korda ajama,õhtul ma käisin korra pässas sain sõbraga kokku ja öösel tulin koju.Reedel samuti läksin tööle ja õhtul sain Jugaga nõmmel kokku.Tiksusime rahulikult rääkisime ja naersime,kõndisime ringi jne..
Täna hommikul käisin ka tööl,peale tööd ma magasin enda"väsimuse"välja.Ühesõnaga olge mõnusad ja nautige suve.Byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar