5/02/2015

A smile is a curve that sets everything straight.

No tervist rahvas, aeg on nii kiiresti lennanud (ma räägin nagu vanainimene) üks pikem paus on mul jälle sisse tulnud.. Ma ei hakka praegu üldse end välja keerutama miks ma blogida pole viitsinud.Ühesõnaga teen lühidalt või noh üritan :-D
Kõigepealt paar nädalat tagasi sain ma 18!! Juhuu... Õigel päeval me läksime perega restorani sööma,kingituseks sain uue telefoni (algul oli veidi võõras kuid nüüd olen väga rahul) Mingit suuremat sorti istumist ma ei teinud, kutsusin lähedased inimesed, istusime ja lihtsalt rääkisime ja noh muidugi õgisime ka 

 
Vahepeal pole ma midagi produktiivset teinud.Eelmine reede(vist?)Tegime Oologa väikse istumise ostsime poest head ja paremat ning istusime tema juures ja vaatasime"fifty shades of grey" ja muidugi meenutasime vanu aegu ka.
paar nädalat tagasi käisin Triinuga vapis söömas ja pärast trallasime linnapeal ringi
 Üldiselt pole ma midagi tarka teinud,üks õhtu Markus helistas ning ütles et ta maja ees ning me läksime 4'kesi autoga sõitma ja muud lahedat mul teile rääkida pole.viimased õhtud olen Jugaga õhtuti/öösel väljas käinud ja kuskil 1ajal koju laekunud aga ühesõnaga olge mõnusad!byebye


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar