2/11/2015

Sometimes what you want isn´t always what you get, but in the end what you get is so much better than what you wanted.

Nii ma kasutan seda imelist võimalust et lõpuks kirjutada millega ma vahepeal hakkama olen saanud,või noh mitte nii imelist.Alustaks sellest et jõulud veetsin soomes,nagu iga aasta.Seal oli väga supper olla ja taas sama seltskonnaga väike istumine teha,samuti me käisime Mariaga shoppamas ja autoga sõitmas.Siis ülejäänud vaheaja veetsin kristiga,mainimist väärt oleks see et me kristiga sõime kolm päeva järjest pitsat.Ning uue aasta võtsin vastu perega(ema juures).Enamus ajast on kool ja kodu,õhtuti olen käinud anna liisaga väljas, või siis Müüriga.Paar nädalat tagasi käisime Anna liisa ja Kertuga kival.Sinna oli nii tore minna kõik olid nii positiivsed,õpetajad kallistasid jne.üks nädalavahetus oli ormi pool istumine,nägin üle pika aja mariot ja andreast.Paar nädalat tagaso käisin emos õnneks midagi väga hullu polnud.See nädalavahetus oli üsna hull nii sõnaotseses mõttes.Reedel sain Martiniga õikal kokku  tiksusime veits jne.Laup ei hakka üldse rääkima :D.Pühap käisin fiaga trennis ja olin emme pool, hiljem sain kristiga kokku.Ühesõnaga lisan hullu portsu pilte siia,kuna ma olen haige,siis on üsna rets kirjutada siin telefonis.

Päikest teile😊

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar