5/05/2013

it's not about what you've done, it's about what you doing. it's all about where you going, no matter where you've been.

 Tere. Ma pole siia sünnipäevast alates mitte midagi kirjutanud ja mõtlesin, et ühe postituse peaks selle kuu jooksul ikkagi ära tegema, ja kuna on märts juba siis teen, siis viskan siia kokku midagi. Megaa palju on juhtunud vahepeal.Ma isegi ei mäleta, mida ma olen selle aja jooksul teinud kahjuks,ükspäev käisin linnas modelliks(neid pilte ma siia üless ei pane liiga jubedad teie silmade jaoks)vahepeal olen käinud anettega väljas(laupäev?) käisin tema töö juures pärast läksime linna peale rassi ja karliga jne.Siis teisp käisime vabat päeva tähistamas lauli,kristjani,reio,ormi,sassi ja anettega.Reedel käisime linnas anettega sealt ka need pildid.. peaks vist kunagi natuke täpsemalt kirjutama.Oeh, ma teen selle postituse kähku ära, nagunii midagi head sellest ei tule :D Bye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar