4/10/2013

Saint Petersburg

Tere.pildid on vales järjekorras.küll ma olen tubli,teen juba 2 päeval postituse ära.see oli siis meie lõpuresi Petersburgi.läksime pühapäeva õhtul sadamasse,seal passisime kuskil tundaega ja saime laeva peale.laeva peal läks pidu lahti me anette lauli ja sandraga saime 18+ klubise (uhke värk) ning hommiku oli väga meeldiv bussi sõit.kus kolm inimest lihtsalt oksendavad.sõitsime bussiga ringi ning lõpuks sai vabaaega.esimene asi,mis me tegime,oli see et ma küsisin kus mäk asub, otsisime mäki ülesse mairo,lauli,annaka,vicu ja sassiga ja läksime sööma.kõndisime natuke linna peal rinig,ning läksime bussi tagasi.käisime ühes suures poes ka ja siis läksime laeva peale.õhtul jälle üks suur pidu ning saime pärnu-jaagupi rahavaga tuttavaks, ja magada saime ainut 2h kui sedagi,nii et hommikul kell 7 oli äratus ja enese tunne jättis kõvasti soovida.ja ma ei oska siia midagi enam kirjutada.tegelt on mul telos ka paar pilti need lisan hiljem.byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar