2/07/2013

Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it

 it´s blogi timeeeee...Tere,teiel kes te loete seda väga igavat postitust.esmaspäeval ma vist tegin blogi kui ma ei eksi :-D.teispäeval-kool,sesl ei toimunud midagi erilist(vist!?) peale tunde läksime viciga hessi,seal me rääkisime&rääkisme,korra saime joosepiga kokku ja siis bussipeale ja koju.kolmapäeval-ma ma ausalt öeldes ei mäletagi,mis ma tegin.kooolis söögivahetunni ajal ma viskasin vicit lumepalliga ja see lumepall lendas klassi sisse,talle näkku pmst,kui ma ei eksi :-Dpeale kooli läksime pässa ja siis koju.täna-suutsin kajaka närvi ajada..ning me merkksi&vicuga pealsime4 tundi järjest logi guizi .vahe peal aitas tark härra.müür ka meid :-D(sõltuvuses,ilmselgelt)peale kooli läksim müür&viciga pässa,siis tulid uku,kriss,mart ka korra,veitsa aja pärast sain keiviga kokku,rääkisime ja siis koju ära.küll te olete tublid kui te viitsisite mu igava postituse läbi lugeda.byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar