2/03/2013

Help, i have done it again

tere.kõik läheb aina alla mäge lihtsalt masendav,okei mis ma ikka vingun...28.01-hommikul oli tavaline kooli elu ja pärast kooli sain keiviga kokku.29.01-peale kooli läksime merks,ormi&lauliga pässa,seal rääkisme ja varsti liikusime koju.õhtul läksin emme juurde,seal mul polnud midagi targemat,teha kui müüriga 6 tundi rääkida(ilmselgelt ta teab nüüd minsut kõike)hommikul värvis emme pead mul,õhtul läksime külla.täna hommikul tulid külalised,olid veits aega ja siis tuli järgmine külaline.varsti hakkasin ma nõmmele liikuma,sain merksi ja ormiga koku ning pärast läksime ormiga kivale,saime reioga kokku aga byebye ja jälle väga random pildid vabandan :):)
Reaalne leinameeleolu on koguaeg
 keegi pole ära surnud ja kõik on elus,aga nii sitt on olla koguaeg
 kui ma aus olen, siis ma nagu väga ei jaksagi enam



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar