2/28/2013

Hold your head hig&your middle finger higer



Tere, ma pole siia terve veebruarikuu põhimõttelislet midagi kirjutanud ja juhtunud on väga palju, et elusees siia ära ei mahuks. ma ei oska mittte midagi siia kirjutada ka, sest no ei tule meelde lihtsalt nii vanad asjad Seda kuud ilma postituseta ka jätta ei taha,ma ei tea millega ma see kord end välja vabandan,et bloginud pole.ilmselgelt on see laiskuse taha kinni jäänud :-Danyway14.02-õhtul läkin välja saime keivi,rellu,liisu,müüri,lauli ja ormiga kokku,pärast läksime müüri poole ja õhtu venis pikaks.nalja sai palju... 15.02.-oli meil spordipäev or suusapäev(ei tea kuidas nimetada)seal olin tubli ja jäin kolmandaks.peale seda läksin välja müüri,ormiga õhtul tuli veel ka hans,hiljem läksin emme juurde.seal veetsin toreda nädala vahetuse.pidin kuuri katuselt lume ära rookima ja kukkusin endale jala peale väga-väga kauni suure sinika.18.02-24.02 koduarest nii et,midagi erilist ei teinud.vahepeal peale kooli sain keiviga kokku võis siis olin ormi&müüriga.25.02-peale kooli läksime anette,ahti,ormi ja kristjaniga pässa,seal sain keiviga ja liisuga kokku,saatsid mu bussi peale.õhtul sain korra müüri,ormi ja hansuga kokku.siis helistas keivi ning me läksime pässa,seal chillisime nagu kodutud.helistasime müürile ja ormile et nad pässa tuleks,midagi nad jamasid.ning algul ei tuld,siis tuli aint hans,ning peale pikka juttu tulid nad pässa.teisipäeval-koolis oli aktus,pele kooli koju ja õhtul sain keiviga,liisu,relluga pässas kokku keiviga liikusime õitsesse saime ormija müüriga kokku korru.meie läksime kiva kooli et leedukaid&lätlasi näha,kõndisime vicug ja sassiga pässa pässas saime jälle keiviga ja lauraga kokku.olime seal nende leedukate ja lätlastega ning koju ära.kolmapäeval-peale kooli läksin korra linna,õhtul läksin  sassi poole vicu,merkksi ja cp'ga.olime seal lätlastel külas pärast tuli müür  korra läbi ja siis koju ära.täna-peale kooli koju magasin ja õppisin ära ning müüriga välja.homme lähme perega rootsi suusatama nii et,mul on millestgi vähemalt kirjutada.byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar