1/29/2013

Don't try to run away,there's many thing i wanna say, no matter how it ends

Tere,oi kui tubli ma olen sain isegi blogi lahti.anyway kõik on nii perses kui perses annab olla(vabandan et nii kirjutan aga see on tõsi)vanematega tülitsemine viskab nii üe..vist ei lähe päeva ka mööda kui ma ei nutaks aga andge andeks,aga ma ei suuda muud moodi enam ma lihtsalt ei suuda ega taha enam.igatahes meie esinemine oli väga jube see oli lausa katastroof...esmaspäeval olime aint esimeses tunnis,pärast tegime aint proove,peale kooli läksime vicuga hessi&rimisse ostsime vajalikud asjad.tulin koju sättisin ja kella 4'jaks kooli.seal tekkis meil muidugi probleem ja anett&vicu jooksid oolo poole ja lahendasid selle.seal publiku seas olid keivi,rellu ja andreas kaasa elamas.pärast suundusime keivi,müüri,merkksi,rellu ja andreasega pässa olime seal rääkisime juttu ja siis läksime merkksiga korra müüri poole ja tulin koju.täna käisin anniga mustamäel korra ja hessis ning koju.anyway ma lisan siia mingid pildid ja seda videot ma ei saa siia kahjuks õnneks,aga byebye ja olge musid ja tublid edasi :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar