12/20/2012

Why do we fall in love so easy,even when it´s not right

Tere,nüüd ma kirjutan pikemalt.14.12-oli koolis jõululaat seal me müüsime asju jne peale seda läksime merkksiga katu sünnale babybacki sööma.millalgi sain uuest merkksiga kokku siis sassiga ja tippisime pässa ning sealt müüri poole.see õhtul oli paras shokk.anyway pärast helistasin vanaemal küsisin kas ma võin ööseks jääda vanaema lubas.kuskil 1ajal läksime magama ma sain kuskil max 3 tuni magada kuni ärkasin ülesse vahepeal rääkisin sassiga ja siis üritasin magama jääda kuigi see ei õnnestunud kuna keegi rottis koguaeg mu tekki ja virutas käega.lõpuks kui mul uni tuli ei lasknud ta mul magama jääda nii et ma olin hommikul kella 10 üleval.kui ma vanaema  juurde jõudsin jäin kohe magama ja magasin kuskil 3 äkki?15-16olin vanaema juures.terve selle nädala ma olen käinud väljas ormiga ja vahepeal ka müüriga.täna pidime minema teletorni aga see jäi ära kuna see oli veeuputus ors..nii et terve päev on vaba olnud  hommikul sain müüri sassi merksi ori ja ahtiga kokku.siis tuli üks kohutav hetk ning pärast sain annakaga kokku.homme soome ja tagasi tulen alles 2.01 nii et ma ei blogi siia jälle pikka aega.byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar