12/13/2012

Everyday is a new beginning, take a deep breath and start again

 tere,ma pole jälle pärsis pikkaega bloginud.vahepeal on jälle nii palju sündmusi olnud,et ma kõike ei mäleta päris täpselt aga ma kirjutan nii palju kui mäletan.30.11-2.12 olin emme juures,laup tulin nõmmele sain annakaga kokku liikusime pässa,siis sain müüriga kokku pärast poole oli väike istumine sass,müür,anni,rasmus,uku,kristja,orm,reio ja chriss.õhtul läksin emme juurde ja pühapäev koju.vahepeal ei olnud midagi erilist kool ja kodu,peale kooli olen anakaga kokku saanud vahepeal müüriga ka.nädala vahetustel olen emme juures käinud.07.12-käisime emmega poes ja ostsime riideid, ma sain 3 kampsunit,kleidi ja jope.08.12-oli pisikesel caronilil sünnipäev käisime tema sünnipäeval kus oli kohutavalt palju süüa,ma chillisin seal markuse&karmeniga.09.12-tulin pässa sain annaka ja sassiga kokku kõndisime parki ja kutsusime müüri ka välja ta tuli hansu ja ahtiga varsti liikusime edas annaka poole kus me sõime vahukomme.10.12-käsitöödes tegieme wrappe,kana nagitsaid ja shokolaadi kooki õhtul käisin merksiga väljas.külastasime uut selverit ja kõndisime ringi.11.12-kaks esimest tundi olin koolis ja siis hakkas paha tulin koju ära.eile käisin annakaga välja siis tuli sass olime veits aega ja läksime koju.täna oli tavaline koolipäev ja muud polegi byebye
 David Guetta - Just One Last Time ft. Taped Rai 
 Nicky Romero & Nervo - Like Home (Original Mix) 
 Enrique Iglesias feat. Pitbull - Come & Go 
 will.i.am - Scream & Shout ft. Britney Spears

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar