11/11/2012

As much as we wish to travel back time, it's the past that makes you who you are today

Tere mu kallid sõbrad,kes te mu blogi loete,pole jälle tükkaega bloginud.igatahes vahepeal on nii palju juhtunud et,ma jälle ei mäleta midagi.29.10-esmaspäeval oli kokandus,me vicuga tegime wrappi,ja ma suutsin enda arsti aja maha magada woops.01.11-neljapäeval,oli õe sünnipäev(eppul)peale kooli läksin sinna,seal olid vanaema,vanaisa ja teised sugulased.02-läksin emme juurde,seal me koristasime,tegime süüa jne.laupäeval tulid külalised ja ma kutsusin merkksi et mul nii igav ei oleks.see nädal ma ei teinud midagi vahepeal käisin korra linnas,muud erilist ma ei ole teinud kool&kodu on põhiline.reedel läksin vanaema juurde olime seal õega.homme on mul arst ja vanaisa juubel,aga ma üritan pilte teha ja siis saan siia lisada.(pst väga mõtegad pildid)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar