10/04/2012

It's too late to apologize

 
tere pole peaaegu kuuaega siia midagi kirjutanud(ja ma veel lubasin tihedamini blogi täita)ühesõnaga vahepeal on väga-väga-väga palju juhtunud. ma ei mäleta enam mida kõike ma teinud olen,nii et see tekst tuleb siia,väga imelik.õnnek sai mu lahe koduarest ka läbi.aga põhimõtteliselt kuuaega oli mul koduarest nii et,mul polnud elu eriti kool-kodu,põnev eks ole?ausaltöeldes ma ei tea mida siia kirjutada.anyway ma ei tea kas ma sellest rääkisin,aga ammu-ammu käis koolis mingi tädike.kes meid küsitles ning pilte tegi(saime ajakirja)aga muidu mul on hästi loll pinginaaber,kellega ma iga päev naeran nimodi,et kõhulihased valutavad.vahepeal olen ma mööda arste jooksnud ja igast teste teinud,palju verd andnud.täna tulin koolist varem ära kuna mul hakkas järsult jälle väga paha,kell kolm läksin jälle arsti juurde.peale seda sain ly-ga kokku ning läksime ursule lasteaeda järgi.jõudsin koju ,sättisin ning läksin merksiga välja,saime pässas kokku ning,kõndisime ringi ja rääkisime maelma asjadest.vahepeal saime ahti&hansuga kokku,olime nendega.pärast liikusime säästu ning ostsime jäätist,mis maksis aint 0,14senti!!!!!!!!!!säästust kõndisime minu koduni.siis läks merks oma kodu ja ma tulin tuppa ära.homme on õpetajate päev.nii et,ma loodan et ma saan pilte ning saan neid ka siia panna aga byebye.(ja ma üritan ikka tihedamini täita blogi)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar