10/24/2012

If you think it’s time to let go, then just let go, there’s no point in looking back to what you have already lost


 Tere,võtsin enda laiskuse kokku ja mõtlesin et,kirjutaks natukene,enne kui kõik meelest läheb.blond nagu ma olen.Esmaspäeval-pidin ursut hoidma,ühesõnaga meil oli väga lõbus,nagu piltide pealt näha,õhtul sain annakaga kokku,siis saime sassiga kokku ja hakkasime tema poole liikuma,pärast me ootasime müüri ja kristjanit.lõpuks saime sooja.Pärast tuli veel magnus&ahti.kunagi ma avastasin et kell on palju ma liikusin koju koos annakaga.Täna-hommikul ärkasin ülesse sättisin ja läksin emme juurde,siis me liikusime õega arsti juurde.peale seda olid meil kõhud tühjad. me otsustasime et,lähme hessist läbi,kuna kodus polnud nagunii midagi süüa..lõpuks jõudsime koju siis emme tegi kamina alla tule,me emmega mõnulesime,soojenesime ja rääkisime juttu.varsti hakkasime liikuma.emme käis rimist läbi et süüa osta.(ma rääksin emmele ühest sidruni jäätisest)aga seda sidruni jäätis ei müüdud rimis,siis ma ütlesin empsule et pässa poes müüakse seda.Kuna mu ema on samasugune nagu mina,siis ta otsustas et lähme pässa.sealt ta sai 3topsi seda jäätist.(muidugi oli pässa ees mõnus seltskond aga noo pole hullu).pärast sain ma annakaga kokku,rääkisime&kõndisime ringi,as usual.aga adiosssss:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar