10/05/2012

5.10.2012


laps sai viie-on õnnelik
ahhahahahah,parim pilt ever
panime ta teibiga tooli külge kinni ning koridiri istuma

arvake nimed ära

sain kaardi endale 6b-klassist
parim hetk,päeva jooksul.kahjuks on see udune
tere,no nii täna oli õpetajate päev mis oli üpris tore kogemus,aga ma sain kinnitust sellele,et ma ei taha õpetaja rollis olla.anyway hommikul kõndis vici mulle vastu,siis läksime reipalt kooli poole.esimene tund oli meil 5A, seal olid veel väga rahulik ja vaikne,vahepeal külastasin ma kaireeni ja mariat.siis tegelesime edasi oma klassiga,kaks õpilast said viied ja üks kiituse.järgmine tund oli meil 8-ndas,mis oli täielik surm.mind visati mingite pallidega siis võeti asju,lõugasid niisama karjusid koguaeg mu nime liisuliisuliis ja lasid mingit pininat mis hakkas kõrvadele jne.tegime neile tunnika ja lasime kontuur kaarti täita.lõpuks me vicuga vihastasime ja panime osad teibiga kinni.muidugi sellest ei olnud abi.lõpuks sa see tund läbi.siis me pidime 3A-le kunsti andma kus nad joonistasid meid,osad joonistasid vicit kuna ma käisin pildistamas ringi.seal oli ka masendav olla kuna ma ei salli seda klassi üldse.ja viimane tund oli 6B,kus oli kõige masendavam olu kord,nad ei kuulanud meid üldse ja spikerdasid terve tunni ning jooksid vabalt rinig ja joonistasid tahvlile lahedaid asju.lõpuke me viciga teipisime erini tooli külge kinni ning panime ta keset koridori istuma muidugi kõik,läksid sellest vaimustusse,ning me röökisime,et nad tundi läheksid jne.Lõpuks saime sööma,te ei kujuta ette, mis söök meil täna koolis oli,pitsa ning tee.viimane asi mida me tegime oli õpetajat tund,seal sai kõvasti naerda.Õpetajad pidid meil,oma nimesid ära arvama(olime tagurpidi kirjutanud) siis tegime paar mõistatust ja& nad pidid sõna seletus mängu mängima(üks sõna nt oli kana)viimane asi oli luuletuste kirjutamine.Lõpuks saime koju ning nüüd varst linna viciga nii et,byebye.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar