9/08/2012

Ther's no need to rush.If somethings meant to be;it'll happen in the right time,With the right person,and for the best reason

 
 Tere,see blogi kirjutamine ei edene mull üldse.Igatahes 3. septembril oli  kell 12aktus,kuigi me oologa läksime varem kohale,et head kohad saadaJa ma blond jätsin lilled ilusti koju laua peale.anyway ma istun merkksiga.aktus oli suhteliselt masendav,pidime pisikesed läekõrval saali viima, muud  midagi ei oska välja tuua.Õhtul käisin sõbudega välja kõigepealt vist annakaga ja siis läksin ormi poole.teisipäeval olid siis esimesed tunnid. Ma ei oska ausalt ka mitte midagi rääkida, väga masendav oli koolis olla aga meie õnneks jäid kehalised lõpust ära, aga naerda on haigelt palju saanud kõik need päevad&meil on nii toredad ees istuvad inimesed et suur musi teile. Kolmapäeval,  ei mäleta midagi jälle. Õhtul läksi nannakga välja,olin temaga koos kuni orm helistas ning ma läksin ormi poole,seal oli müür ka ning meil oli väga lõbus.muidugi suutsin ma jamaga hakkama saada(milest ma ei räägi) pärast jooksin pmst bussikasse aga ly tuli mulle järgi. Koju jõudsin mingi ühe paiku öösel ja siis ma sain natuke õiendada aga see kulus ära kuna ise ma keetsin sellise sitta kokku. Neljapäevast ei mäleta ma midagi.Ahjaa, õhtul käisin ly-ga poes kust sain jooksu retuusid vms iganes need on ja siis kaks pluusi(pildid tulevad kunagi ma luban). Reedel oli väga väsitav,mega uni oli koolis.Õnneks jättis venku õpps laused teiseks korraks,mis oli mega hea uudis. üks tore asi on veel ,et mannu jagab oma wifit nii et ma saan vahepeal nettis olla. pärast kooli olin vicuga ning siis koju ära ja sain ka ormiga ruttu kokku ja sealt edasi liikusin emme juurde.õhtul käisime emmega poes ostsime süüa.Täna hommikul käisime kirbukast läbi seal ma kohtasin gärtit kellega ma rääisn ja sis läksime koju,tegin õunakooki,peale seda,läksime pood ostsime mulle kingad ning õhtu läksime rattastega sõitma.ma olen surm väsinud.Aga ma nüüd üritan tihedamini blogida ja õiged pildid lisan homme byebye.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar