9/11/2012

Don't think too much

 okei nii ,lõpuks tulevad need kaua lubatud pildid.aga pmst koolis pole midagi toimunud.nalja saab palju kuna mull on hälvikust pinginaaber.täna oli suhteliselt masendav päev kaheksa tundi milest viimased olid kehalised kuna me jooksime 60 meetrit miles ma oma aega parandasin(õnneks).peale seda läksime metsa, jooksime selle suure suusa raja,ja siis saime koju.muidugi läksin mina kohe magama ja pärast õppisin.homme tuleb mingi tädike kooli kes küsitleb,mind&vicut.see on jubee kuna,ma ei oska küsimustele vastada,aga noo saame hakkama.siis me peame pisikestega mängima( JA MEIST TEHAKSE PILTI,NING NEED PILDID LÄHEVAD ÜLESSE.hea lapse ajakirja kui ma ei eksi!?)aga byebye ja mull on ikka veel selline plaan et ma hakkan tihedamini blogi täitma(väike musi ,väga musile inimesele,if you konow what i mean)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar