8/12/2012

WE'RE BUILDING IT UP TO BREAK IT BACK DOWN

Tere,pole päris pikka aega bloginud,aga see selleks.ma mõtlesin et ma teen seda eraldi lõikudena.Kolmapäeval tulin ma linna empsu juurde,kuna ma ei tahtnud maal olla ja emmme tahtis mind ka näha.neljapäeval ei teinud me midagi erilist,reedel me päevitasime õues ning pakkisime asju kirbu turu jaoks,käisime linna ostsime mulle uue telefoni ja läksime võtsime mu id-kaardi ka.laupäeval eks siis eile,me ärkasime hommikul vara sättisime ja läksime laadale.
pool neli tulime koju.emme teatas et me jääme eppua kahekesi koju ööseks.ta andis raha ning ütles et tehke midagi vahvat noo seda me tegime.läksime kinno ja sealt edasi mäki& hessist võtsime mega head jäätist.kõndisime linnavahel ning läksime kodu ära.
hommikul ärkasime me õega pool kaksteist,järsku tuli emps ka koju.siis me pidime puid riita laduma ja ümber paigutama,üsna nõme tegevus.agaaga hiljem ta tegin koogi ning läksime emmega linna vahele kõndima,hiljem tuli vanaisa siit läbi ning andis proovida mingit toorest liha mille ta tõi kuskilt aga ma ei mäleta enam.telefonist ja ostudest teen kunagi eraldi postituse byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar