8/01/2012

Maybe it's not always about trying to fix something broken,Maybe it's starting over and creating something better.


 hey,eile käisime red hot chili peppers'i kontserdil,seal olime vicu,laurtsi&sassiga(pluss vicu ema ja kasuema töökaaslane oma sõpradega)muidugi järjekordselt andis ilm soovida kuid see ei häirinud enam.kuna me olime läbi märjad.algul tundus see kuidagi selline et,kahetsesin et tulin,kuna ma olin läbi märg ja  jõhkralt külm oli.õnneks hakkas hiljem soe, kui me ringi tõmblesime.meie ees seisis mingi cutt,kes ennast lampi täiest alasti võttis.kuradi nudist ma ütlen :)koju saime ly töökaaslasega ta tõi meid koju õnneks.AITÄH.täna hommikul sättisime  ja läksime välja vicu ja laurtsiga siis helistasin müürile.ta tuli koos hansu ja ukuga ning me käisime korra minu poolt läbi ning läksime metsa,lõpus istusime laurts mina ja müür ja rääkisime juttu kuni me koju tulime.pärast me tripisime hessi ning ostsime jäätist.byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar