6/16/2012

Roots trip

 tere.lõpuks tegin selle rootsi postituse ära. see kestis siis kolmpäeva  (28.05-30.05)põhi mõtteliselt ma ei mäleta midagi enam,aga seal oli mega tore.linna peal olime rüdjaga hakekesi.ostsime mingid buustid mis  olid mega rõvedad.vahepeal shoppasime jälle.anyway oli see väga karm päev  sest me olime kella 3 diskol olnud ning siis kõndinud terve päeva.pärast käisid osad pesus,ning asi läks väga käest ära,kuna kõik olid juua täis kaas arvatud õpetajad.diskol olid mingid perverdid kes toppisid oma käsi igale poole kuhu võimalik,öösel me kiusasime kessut.vahepeal chillisin ma müüri&lauli kajutis koos viciga.enne kui see mul meelest läheb siis rüdja ütles katule kogemata vale kajuti nr,ning kõik käisid vale kajuti taga.lõpuks ütlesime õpsile enda õige nr.muidugi öösel kajakas chillis meil ukse taga,ning me ei saanud enam diskole.hommikul läksime rongiga koju aga hüppasime coffe in'ist läbi ning võtsime kakaokuninga.ning siis loksusime koju,kodus ma magasin kella kuueni vist pole kindel.anyway väga ebaloogiline tekst tuli siia,aga olge rahul et ma selle postituse ära tegin good bye.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar