5/23/2012

Life consist of moments,enjoy them

enne seda lõbu
ja siis jõudis kohale kus me oleme...
 ja see oli üsna rõve,tundub et oleme madalaa aga ei onud ning ma lendasin merkksi otsa koguaeg.
 
 Tere. nii hommikul oli eksam see läks hästi.tulin koolist koju ning avastasin et, mu võtmed on koju jäänud,siis otsustasime,et lähme merksi juurde kuid sellel lollil polnud ka võtmeid,ning meil oli hull kusekas. läksime ta ukse taha mudiugi ei olnud kedagi kodus,siis läksime ta sõbra maria juurde sealt läksime hortesesse&otsisime merksi ema üles ta andis võtmed.lõpuks olime merksi juures veits ,ning sealt suundusime mu kasuema töö juurde,kust me edasi läksime tommi grilli sööma.sealt läksime apteeki ja ostsime süstlaid  mulle ning hüppasime coffee in'ist läbi.karusellide peal oli mega tore olla,aga vahepeal oli sellin tunne,et nüüd kõik tuleb välja. algul vaatasime,et lebo akratsionn ning lähme peale ja kiljusime enda hääled ära.anyway mega tore oli seal.üks asi oli eriti rõve sa olid pea alaspidi ning küljee peal siis olid teised tagurbid üli rõve ning need istmed olid libedad siis tundus et sa lendad teiste otsa või libised alla.lõpus jõutsin koju ning siis läksin merksiga rullitama ja mu jalad on nii valusad.mul on siiamaani selline tunne et,ma olen karusselli peal,aga aitäh selle toreda päeva eest merkks.good bye (sorry ,ma ei viitsinud kõiki asju pildistada selle pärast on vähe pilte)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar