4/06/2012

secret life

tere pole siia saanud jälle kirjutada aga.palju on jälle juhtunud.kolmapäeval peame me oololga 7 klassi minema ja bmx referaate kaitsma.ma pean harlese oma ning,vici  kaspari.omgomgomg ma ei taha aga pillule sai lubatud.mul ei ole enam meels mida ma kirjutada tahtsin aga,ma soperdan siis kõike ja loodan et saate aru.papps tegi arvutis jälle uuenduse ning mul pole mitt ühtegi pilti arvutis.nii et palun saatke mulle kunagi kui ma msni tulen :)reedel oli koolis piima supp ma sõin end haigelt täis.õnneks sain 2 viimasest tunnist minema,ja läksime praami peale.praami peal oli mammsu nii et ma rääkisin ,temaga ning läksin nende lauda:):):).aga nüüd külmun siin ja mõtlen,et ma tahan kiiremas korras tallinnasetagasi,
ainult üks hea asi on et õhtul saab sauna ning grill kana nomnomnom.okei ma lähen naudin seda vihmast ilma good bye :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar