3/07/2012

It’s sad when the people you know, became people you knew. When you can walk right past someone, like they were never a big part of your life. How you used to be able to talk for hours, and now you can barely even look at them.

(võimatu ma ei ole sind näinud 1 päeva ja ma juba igatsen sind)
heipps. nagu näha muutsin ma kujundust.thankgod et täna kooli polnud,muidugi kasutasin ma võimalust ja magasin poole lõunani,kuni papps mu üles ajas.siis ma veits õppisin tegin asju järgi jne... pärast poole mängisin õega peitust, temaga on võimatu mängida ma ütlen.pärast helistas klassijuhataja ja ütles et mul on 3 veerandi peale kokku 22 põhjusetapuudumist.kui ma hommseks ära ei paranda,saan ma käsa omgf...ja merkks võibolla too usb-juhtme nii ,et siis saate selle aasta suusa pildid kah.good bye:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar