3/09/2012

I’m not drunk! I’m just naturally a loud, friendly and clumsy person.

tere.eile kästöö tunniajal merkks õmbles mul teksad kitsamaks&tegime rategaid anniga. peale tunde läksime mata kt-jäleltööse,sealt me liikusime anni juurde koos merkksiga.merkks&mina ja anni tegime seda cinamon'i järgi..http://www.youtube.com/watch?v=SiC1A4faEZE&feature=g-all-u&context=G2b16806FAAAAAAAADAAolime seal veits ja siis hakkasime jala tagasi koju kõmppima.Täna-käisime bastioni käikudes seal oli igav,kuid need nukkud mis sea olid ehmatasi ära küll.peale seda läksime liivalaia .....ja siis tulime tagasi jaapani saatkonna maja taha istusime seal.ma suustin enda telfoni sealt alla kukkutada õigemini see libises.(ma lõppetasin kõne pappsiga ja panin jalge peale aga kuidagi libises alla sealt katuselt) õnneks see  lumehange.2asja oleks veel sealt alla lennanud aga joppas õnneks.siis saime chrissi,liisuga kokku kõndisime ringi veits ja hakkasime pässa poole tulema muidugi juhutus meil palju jubedaid asju tee peal aga kõik on ok.(jube ma nägin täna nii palju tutavaid)anyway pässas saime kokku ormi ja reioga.olime veits seal ja siis ma saatsin merkksi koju ja tulin ise ka koju.nüüd on mul jube uni.PSsee krõps seal see oli jube magnus sai soomest ja andis proovida algul polnud midagi kuid 10s.pärast me merkksiga jooksime õue ja kühveldasime lund ning jõime 8 tassitäit piima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar