2/08/2012

You can let your smile cange people, but don't let people change your smile.

tere..ma pole viist paar päeva kirjutanud.aga  palju õnne mamsu tagant järgi,ja palju õnne Carolin.Esmaspäeval-käisin suuskamas, mule anti nii libedad suusad,et ma ei püsinud püsti.nii et ma sõitsin ühe suure ringi ja selle väikese.Teisipäev-mängisime jälle väikestega,ma ei hakka parem siia kirjutama mis orgija seal toimus.Kolmapäev-oli lõpuks ometi lugemiskontroll ära õigemini üks osa.me läksime merkksiga sulgpalli mängima,aga ma viskasin end matti peale pikkal,ja siis  pisikesed hakkasid hüppama ja kallis Kaspar ka.Raimond hüppas mule otse põlvedega hõhtu,kinnitan et ei olnud mõnus tunne.okei tsau
 Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego (Marco Corona Re-Edit Bootleg) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar