2/28/2012

Mommy says i'm special , no matter what the other kids say .

(see laul tuletab suve meelde)
tere nii siis kui ma üritasin tänased pildid arvutisse laadia,ütleb arvuti mulle et mul ei ole pilte...te ei kujta ette kui mad ma hetk tagasi olin.anyway täna läksime saali merkksi,vicu ja anniga.mudugi seal toimus 1 maelmasõda:-Dnoo me tegime pilte anniga ja siis hüppas märten  pildile jne...lõpuks me võrsime hamstri palli ära ja valesti tegin.kaspar& harles hakkasid seda ära kiskuma õigemini nad kõdistasid ,lõpuks said ka.muidugi anni,vicu ja merkks naersid mu üle sest,ma aelesin seal maas.lõpusk sai merkks pali ja siis tehti temale kambakat.(ma tean teil on seda shitaks põnev lugeda,aga mul ei ole millestki muust rääkida)koju tulles oli mõnus tuisk otse näkku.heal juhul 10m nägid,jõutsin koju õppisin ja siis jäin magama tsau:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar