2/24/2012

I used to think you took my breath away then i realized i was suffocated by your bullshit

 
Tere kõigepealt palju õnne eesti!!! hommikul tegin silmad lahti ja mu esimene reaktsioon oli houli shit ja siis jõudis kohale.loivasin kööki jõin teed ning tegin paar võikut.panin arvuti tööle ja jõutsin msni kui annakas välja kutsus,nii et ma olen temnaga terve päeva koos olnud.pidime video blogi tegema tegime mega palju videoid,aga need tulid sheksikad nii et me kustutasime kõik ära küll me rääkisime  laulsime ja kukkusime diivani taha jne vahepeal magasime ka natuke kuna me mõlemad olime väga väga väsinud .vahepeal tegime maelma parima koogi.see lõhnas karamelli ja mee järgi.pärast saime oologa kokku liikusime pässas rinig,ning läksime annaka juurde tagasi .kuni ma otsustasin et ma tahan koju tulla .noo tulime siis viciga kalda bussikasse kus see tulnukas hakkas vastu autosid lumepalle viskama.õnneks tuli vasti buss nii et ma sai enda läbi vettinud saapad jalast.head aega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar