2/27/2012

I love you like a fat kid loves cake.

terä.ütlen et pilte ei tule kuna olen laisk.nii ma olen endal terve päea margi täis teinud,aga hommikul tegime 1-4klassile viktoriini millega ma juba feilisin.(savi )me musirulliga ratetsesime terve päeva...thank good eesti keel jäi ära kuna siis oli suurtel viktoriin.janeliga juhtus midagi jubedat.peale seda läksime kekkase merksil oli vee pudel mullidega.mina idikas lokksutasin veits,noo siis natuke purskas mu peale.pärast poole ma loksutasin täiega ja mul ei olnud kork korralikult peal nii et järeldage ise mis juhuts...muigugi kõik purskas mu peale ja ma olin läbi ligunenud..me merkksiga naersime nimodi et me ei saanud hingata mu oli shitak kaua valus naerda.lõpusk saime bussi pealt maha kõndisime edasi ja merkks tegi oma haiget näguja pardi naeru+meil oli haiige kusekas ,me hakkasime üle tänava naerma@merkks :i got a ass...good bye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar