2/22/2012

It's nice when someone remembers every little detail about you, not because you keep reminding them but because they actually pay attention




 (see tuli mul püksist)
tere,jube palju pilte tuli aga nojah ja osade kvaliteed on hää.täna käisime botaanika aias terve klassiga.hommikul ma mõtlesin ,et täna tuleb mii mõttetu päev aga minu üllatuseks see oli väga lõbus.tegime gruppi tööd ja ma suutsin ühe inmese peale nii närvi minna (merkks teab).peale botaanikat läksime tsikkidega linna olime seal veitsa &ma läksin koos merkksiga arsti juurde.ma totaalselt vihkan arstide juures käimist,haha arst pani omast arust killu maha (merkks saab aru).minu ja merkksi näo ilmed olid väga-väga melikud kui ta ütles seda...peale arsti läksime busi peale ja loksusime koju.good bye:-D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar