2/17/2012

how good it can be ?

Tere tean olen väga usinasti blogi täitnud...ma ei tea kust alustada kuna nii palju on juhtunud.Esmaspäeval-ei mäleta aga füsas oli töö ja me Rüdjaga veits feilisime,aga noo pole hullu siis ma lugesin anni viimase osa läbi üli hea ühe päevaga minu rekord .Teisipäev-ei mäleta,midagi peale selle et meil oli sõbupäev,JA HEAD SÕBUPÄEVA TEILE,mu kallikesed.ja minu üks kalli puudus koolist,kess mulle selle kõige armsama sõbrapäeva kaardi tegi,aga katu oli teinud julmalt häid muffineid jne...
Kolmapäeval-oli minu nunnu koolis siis ma sain selle kaardi kätte ja nüüd on ta mul ukse peal.siis me harjutasime pisikestega tantsu,mis tule kohutav again.....bussikas andis Anni mule raamatu''Minu oma''lugesin selle kahe peävaga läbi(TÄIEGA SOOVITAN)
Eile-kooli,trenn&peale trenni läksime annaka juurde ning tegime mulle kõrvaaugu,(nõela,õuna ja jääga)ma vannun et,sääse hammustus on ka valusam.kui see,mis mu kõrv tundis.õigemini ma ei tundnud midagi.Täna-ma olen kohtavalt väsinud ja ma magasin pmst terve päeva õhtul läksin korra väla ja siis tulin koju.AGA GOOD BYE.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar