2/10/2012

If you care about what other people think or talk about you, you will never LIVE

 tere nii võtsin enda laiskuse kokku ja teen nüüd korraliku postituse.Eile meil oli töppa tegime süüa pastad,päris hea tuli ,kuigi oleks võinud veits mahlasem tulla.me merkksiga läksime sulgpalli mängima,aga kõik pädad olid reketid ära võtnud(me avastasime rekketid ja nüüd mängivad kõik)anyway me olime mega väsinud,ning me läksime mattide peale magama.peale musa läksin ma arsti juurde,olin uksetaga umbes 12 min ootanud ja siis tuldi ütlema et mu arst on haige.läksin siis laura juurde seal me naersime ja tegiem ulakusi tal on selline voodi millel on pult.me tõstsime selle voodi üli kõrgele pmst mina ka ei saanud selle peale jne...pärast liikusin ma linna.linas sain ma kokku lyga ja käisime virus aga ma ei leidnud pappusid endale&siis tulime koju.Täna oli spordipäev.ma lõppetasin viiendana 8-9 tüdrukute seast,aga meie klassist 2. olen uhke:):):)aga ma ei saa siiamaani normaalselt hingata ikka veel on kopsus valus ja minigt sita tuleb üles jajajaja hääl on ära.aga okei tsauu:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar