2/01/2012

You can have everything what you want, if you only fight for it.

tere ma tõesti ei viitsi enam blogida.aga ma teen siis lühidalt ja kiiresti :)Eile-pidime pisikestega mängima ja see oli ajude ****.me lihtsalt röökisin oma hääle ära kessu sai südari kui nägi neid väikseid.peale kooli läksin ma rimise kui ma oleks pidanud pihelga juurde minema.sorry (A).siis helisats müür ja saime ormi,müüri ja sassiga kokku,max 10 min.pealeseda tulin ma koju.
Täna-osadel oli külmapühad,nii et meid oli koolis 15 üli mõnus on nii meid võiks nii vähe koguaeg olla ja ülimõnus seltskond oli ka.füsa õps rääkis terve tunni et tal oli ka põhikoolija gümnaasiumis matemaatigaga raskusi ...nagu meid väga huvitaks aga vähemalt läks tunniaega .
ja need pildid on siis nv-tänaseni,aa homme on meil kokkandus nii ,et siis saate näha mis me teeme väga nomnom tuleb ma luban!!
tsauki:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar