1/30/2012

Nothing lasts forever, so live it up, drink it down, laugh it off, avoid the bullshit, take chances and never have regrets, because at one point, everything you did, was exactly what you wanted.

heipps.küsimus kõigile kas kellegil on veel nii nõmedaid vanemaid kui mul?!ma pean kaks nädalat nõusid pesema ja 19.30 ei tohi ma enam välja mina nagu wtf?!anyway täna oli üli lebo päev.füsa õps tegi koguaeg omast arust nalja,tegelt osad naljad olid naljakad,aga see nt oli väga lamp:purantiino hõõrus midagi ja see järel läks põlema kuna ta ei kasutanud libestid.point?eesti keeles me tegime ristsõna ja rääkisime juttu anni,merkks ja mina. peale tunde läksime koju,siis anni sai bussukas chrissiga kokku &ma läksin koju,kodus ma tegelsin enda tolgustega.nii et jah väga igav päev.tsaukii :)

Dj Antoine - This Time 2011

 

Jason Derulo - Breathing

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar