1/13/2012

Nicole Scherzinger-Try whit me
Timbaland-Pass at me ft.pitbull
Mohombi-In your head
niisiis mul on jube igav nii et ma kirjutan siia midagi väga segast.täiega äge me lähme rootsi läbi soome 3 päeva on kokku see tripp,me leppisime kokku et me olme anni,chriss,merkks&mina (samas kajutis) aga ma vean kihla et,see jälle muutub nagu aegnalgi oli aga nojah vahet pole.ja müür sa pidid mulle helistama -.-. nii ja siis palun aidake ka mind juba ma pean valima eksami ja ma ei tea kas ma võtan;
  • ajaloo-80aasta arvu pähe õppida
  • kirjanduse-ma enam ei mälta mis seal oli:)
  • bioloogia-ei tea veel selle kohta midagi :)
ma lihtsalt ei suuda otsustada mis sa valin.mis veel?!mu silm valutab juba 4-jandat päeva järjest kahtlane.ja ma pean kuni 1juunini tegema kõhulihaseid,btw kessu ma tegin eilsed ära ja ma hakkan sinu auks filmima kuidas ma neid teen et sa näeksid&naerda saaks.me merkksiga otsustasime et me lähme külastame jälle hessi &me natuke mööbeldame,võtame mütsid ka ja siis lahkume:)okei tsau

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar