1/04/2012

Did you call me a Bitch ? Well, Bitch is a dog. Dogs bark. Barks is on trees. Trees are part of nature, and nature is beautiful , so yeah thanks for compliment.

 tere.hommikul ärkasin 11.14 (jah ma tean täpselt mis kell ma ärkasin)loivasin tv ette koos tekkiga ja minu õnneks sain ma ka simpsoneid vaadata ...siis  tegin riideid kappi  korda kuna kõik,riided olid jälle välja tulnud kuidagi ..oops!!lebotasin niisama. siis tuli mõtte et,saaks merkksiga kokku. ma feilisin  tahtsin ütelda et ,saame kokku seal kus alati.ehk pärnu maanteel aga jamh ütlesin talle(merkksile) et,saame vana pässas kokku trolol.PALUN VABANDUST (a)!kuradi külm oli õues.peale seda tulin koju ,pidin mammsuga kokku saama aga ei saanud :(:(:( pole seda neegrit sada aastat näinud :)byebye


 

 

 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar