1/27/2012

Sometimes I wanna go to sleep and never wake up.

harles laulis aga mitte midagi pole kuulda ja näha :):):):)

neid kolme pilti ei teinud mina :D
Tere ma olen mega väsinud&mu süda on paha ning õps lasi koju mind õnneks :)anyway see kooliöö oli mega äge.algul me olime oma klassis siis me vicuga läksme 7 klassi ,siis tantsima ja tagasi.ma olin terve õhtu seal:)ma olem max 5 min maganud.annakas,kata,carko,vicu,kassu,herts ja joss te olete üli ägedad :)ma pmst 5min magasin kassu kõrval .. me vaatasime paranormalactiviti 3osa MVMVMV kui jube :(:(:(:( ma hoitsin harlese käest kinni tähendab pigistasin on õige sõna ja me anniga ültse ei karjunud...siis me tegime seal ulakusi, naersime ja sõime& see oli lihtsalt mega äge seal oli ööhäire.hommikul ma särasin nagu päike polnud väsinud ,tegime grupi pildi ka kunagi tuleb see ,kooli kodulehele ka üles.siis me võimlesime ja olime ägedad.ahjaa ma pidin mata tunnist rääkima pmst,mina,vicu,kessu ja anni magasime need 2 tundi :)mina,vaik,joosep,bianka,annakas,kassu,carko ja harles ei maganud ültse...nii et 26 tundi magamatta ...NOT BAD!ja see disko oli ka mega lahe mu jala lihased on mega valusad.mingid trossid tulid meid kiusama,okei need olid muidugi kassu&herts.tüübid ehmatasid meid,siis nad viskasid mind jääga mis oli mega külm ....ja kui öörahu tuli siis anni ja kess läksid 3-st magama,ning ma olin kuni homikuni 7-ndas klassis,kuna kõik läksid magama rääkisin ma nendega juttu :)ja mdea rohkem vist ei tule ,tegelt tuleb aga ei jaksa kirja panna lähen magama tsauu .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar