1/21/2012

It’s amazing what you can hide, Just by putting on a smile

 reede:

tere ma ei viitsi väga kirjutada nii et,ma teen lühidalt.
Neljapäev:peale musa tundi toimus lumesõda sees ja kõik ründasid mind,nii et  teien korrus ujutas lumest,haha müür pidi korstama seda hahaha :):):):)peale tundel läksin vici juurde seal me tegelesime gregoriga ja olime lahedad,tulin koju sõin&läksime suusatama.
Reede:väga lambinepäev.inglis keeles me olime lahedad  mängisime joosepi kindaga,peale koolime istusime lumehanges viciga.JA MA VIHKAN KASPARIT&HARLEST....te olete.....anyway hakkasin koju minema ja vaik tuleb ka minu järgi  ning,me läksie koos koju.kodus ma tegelesin õega ja veebisin viciga.õhtul me vaatsime multikat koos perega telekast.okei tsau ma nüüd lähen õega kelgutama :)pakaaa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar