12/05/2011

i like boys who smell good.

tere õäöüä,ma ei viitsi pilte praegu lisada aga,täna sai palju naliiii :)ma alustan algusest.hommikul NG sea me täitsime töölehte ja tegime poolele koolile tiiru peale.mm jõutsime kolmandaks tunniks kooli,me kolm ehk siis,-merlyn,victoria ja mina läksime jala.  me ütlesime et ,me ei taha tunid jõudanii et me lähme jala.algul kõikk oh davaj lähme jala,aga mis sa siis arvad?!muidugi pooled läksid bussiga ja me jõutsime täpselt samal ajal.nice..mm siis eesti keel -hahaha Mar kirjutas(üritas sassi mängida) et kui sa endast palja pildi saadad saad 10e noo kristjan viskas selle mulle siis,hakkasin ma üle klassin naerma seal edasi saadsin ma Rüdjale jnejne...järgminie kiri oli et kes tahavad sassi sünnipäevale tulla et,see on homme jnejne kell 10:00 ja riietus võiks olla napp AHAHHAH kuidas ma jälle naersin saadsin edas lõppuks terve klass naeris,kolmas kiri oli et :sexi and i know it kas sass on sexikas ??!!kirjuta enda nimi kui arvad et on  ... hahaha mina Kessu ja pooled kirjutasid veel enda nimesid..nii et tore kooli päev oli :):):)aga byebye ja nautige mis iganes sealt taevast alla tuleb :):):):):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar