12/08/2011

Siis kui meri oleks mahl, saaksin ma delfiiniks kauniks kuid kui meri muutuks piimaks, hakkaksin ma allvee laevaks

youuuuuuuu rahvaaaas, pilte ei tule kuna mälukaart on merkksi käes.täna sai jube palju süüa esiteks Mannu ja Kattu tegid mega maitsvat kana,ning siis meie tehtud kana ka nomnom.kook tuli  hea aint veits magus ja tainas oli toores,ültse see ahi oli fuck up...aganoo elas üle ...ja mu hinnete seis mattas annab kiita ...te ei kujuta ette kui kettas ma  leeveri peale olen.veits nalii ka .ajaloo yunniajal sai orm pauli peale vihaseks ning viskas sittas kossiga näkku good job düüd :):):)mm suht kõik vahetunnid oleme saalis kuna seal on köis&seal on lahe huiata,hahah pillu tuli saali me kõikk jooksime peitu.e. mart,mairo,laul,orm,vici,ahti&mina.peale seda kargasime edasi nsm chill,siis tuli kellakas haha ta pilk oli nii naljaks.teisipeväeval kaunistasime klassi kolm tundi nice ja kui need värakad 7-dikud parema kohe saavad siis me protesteerime realselt,eilse kohta ma ei mäleta eriti midadi õigemini mitte midagi..täna õhtul käisin veel merkksiga väljas ja rääkisime jnejne&rimis seal on nii tore inimesi trollida :)muhahahahh ,ma nii tubli,ning üks asi veel et.eeti keele õppetaja ütleb  tal on meis kõrinin.et MINA SEGAN tra(vabandan)see on ebareaalne ja et,ma unustan koguaeg asju koju ma ei ole eesti keele asju  tükkaega unustanud  koju unustanud omg -.- .aa eile oli meil väike pere õhtu vaatsime kahte filmi-,lotte kuukivi saladus ja jää aega minig jõulu eri(don't ask)tean et mõttlete bitch please aga noo mulle meeldis :):):)aga okei ma ei viitsi rohkem kirjutada ja palju õnne kui viitsisite läbi lugeda...
oleg tubliid...
 byebye

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar