12/10/2011

You may hate me but you do not break me



ma ei tea,ma ei saa aru enam... ühel momendil  on kõik perfektne kuid järgmine hetk on nii .....et ma tahaks kaduda ära ja mis kuradi teksti sa ajad ma lihtsal ei mõista sind MIS SUL VIGA ON ?!üks hetk saame väga hästi läbi järgmine hetk sa lihtsalt hüppad mulle kõrri ja sa ajad ming väga kettas,sa käitud nagu titt.. realy üks moment  sa oled mu sõber hoolitsed ja järgmine hetk sa lihtsalt lööd mulle noa selga...mis sul viga on ??!!ja alati ei ole mina süüdi ja ma ei tea ära kujuta  ette seda endale et sina oled parim ja ma ei tea mida veel...et sa teaksid pmst,mitte keegi ei usu sind nii et,äkki sa peaksid endas midagi muutma sest,et tõesti see on väga nõme kuidas sa mind kohtled ja ma ei ta ma olen suht väga solvunud su peale...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar