12/15/2011

Go on, call me bitch, a slut, a fake, go on and backstab me. But calling me all this shit, what the hell does that make you?


tere,teen lühidalt homme on kaireeni&ormil sünnipäev HÄSTI PALJU PALJU PALJU ÕNNE TEILE KAHELE :)kattule me teeme väikese üllatuse aga ma ei saa rääkida igaksjuhuks paraegu ei ütle ,muidu ple üllatus enam..JA MÄLUKAART ON MERLYN P.käes nii et pilte jälle ei tule ma väga vabandan aga süüdistage teada.aga nii peale kooli koju ja tegin bio ära..siis mul tuli mõtte et katul on juu homme sünna nii et ,kingitus tuleb teha :)noo läksime siis viciga poodi.selle asemel oleksin pidanud  trenni minema..mm siis kasuema jätsin piparkooke tegema (vabandust et ma ei aidanud sind :):):):):))ma ei tea mis ma enad põlvega tegin,see on jälle mega valus aga noo seljast ei räägiks üldse..issand kui hea lasanje &kirju koer meil tuli appi nomnom.siis me merkksiga ratetsesime kiva veetsus e.kooli veets :)ja homme on jõululaat 2 vaba tundi me gusta :)...aga adioss amigoos

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar