12/20/2011

Why do we ignore those who like us, and like those who ignore us?


tere täna oli koolis mega hea päev esiteks oli mul hea tuju ja merkksiga sai palju nalja@vici u mad??vahepeal tegime saali korda ,7 klassisti paar poissi aitasid ka kaasa,veits nali ka..ma olin mati peal ja mul olid toolid käes,siis märten tõmbas matti ning ma lendasin täiega enda põlve peale see oli naljakas aga samas valus.peale seda me puhkasime ja läksime eesti keele tundi,(nagu näha saali koristadakse).btw koolis oli täna söögiks verivorst ime waou!!:-Dokei mida iganes...peale kooli läksime kinno merksiga saabastega kassi vaatama see oli jõulukontserd mega äge soovitan lihtsalt mega naljakas...seal jagati tasuta nätse me täiega krabasime neid endale :) muidud seal saalis oli vaiksaar koos oma vennaga ning,7 klassi plixid ...peale seda hüppasime mu empsi tööjuurest läbi ta,andis raha ja asju.peale seda olid meil kõhud nii tüdjad et,me läksime MC ja võtsime friikad ....sealt edasi liikusime lindexise&bussi peale.me pmst magasiem bussi peal meil oli  uni. jube lihtsalt,räägin veits koolist ka mu punanevihmavari avastadi ja sellega mängiti,ei mulle meeldivad ka mu kalssivennad.pealeselle on pliiadsid  laes kinni jnejneSUPPER TÖÖ POISID:):):)aga head aega :):):)adioss

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar