12/11/2011

We all have secrets...

tere,ma ei tea kuulake muusikat ja olge niisama ägedad...hommikul koristasin am enda tuba tõstsin rinig jne aga lõppuks panin tagasi nii nagu mu tuba alguses oli .kahjuks kuna mul on õega koos tuba ja siis me ei mahu ära kuigi üks varjant oli kuidas oleks võinud jätta.ma lisan homme pildid siis näete mu tuba ka kes pole näinud :):):)aga eile ehtisime kuuske õigemini titturid...aga. 13 päeva veel siis jõuluvaheaeg noo mul vähem kuna ma lähen jälle soome siis,saan varem koolist ära vist pole kindel 
aa ma unustasin selle mainida et,eile paps&onu ning mina mängisime wiid ma tegin neile pikka puuga ära hahaha kui naljakas see oli tavliselt mu papps on üli tõsine ja ta ei tantsi jnejne aga siis,  ta tõusis  püsti ja me kolmekesi  tantsisime MJ&just danci...kella kaheni ma sain video ka (aga nad olid veits täis ka)aga me kõik naersime nimodi et meil olid pisarad silmas...aga byebye

3 kommentaari: