11/21/2011

Yesterday is history tomorrow is a mystery today is a gift that’s why it is called the present

tere.ma veist tahaks sõimata kuna mu tuju on mega alla nulli..MUL ON JUMLAST SAVI KAS SA USUD MIND VÕI MITTE,ja ma plõksin vastu nii et,sina ees mina järgi ... aga TÄNA TULI LUMIIIIIIIIII MAHA JA MA OLIN NII HAPPY .ma sain enda esimese lumepesu kätte  või noo paari lumepalliga vastu pead...igalepoole veel.mida kuradit meil on kehalises tunnikontroll??!! aga noo õnneks ta andis selle meile kodus teha kuna me ei oleks osanud seda kirjutada ja joonistada...ahjja selle oleksin ära  unustanud et ,täna tegime koolis koolitoidu kohta küsidlust ja arvake ära mis maitseb kõigile makaroonid&kalapulgad ja mis ei maitse on kalasupp nii palju kui ma välja lugesin...nende käegiri on srsly... kohutavam kui vic'l(sorry)igav vahetund jooksid kõik välja ja tegid seal lumesõda ja me viciga lasime liugu jää peal nice.ja vist rohkem polegi rääkida :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar