11/30/2011

Saying: "I'm almost there" when you actually haven't even left the house

ohjahh,nii kurb kui ka see ei ole on see lause nii minu kohta nagu kõik juba tevad,ja selle pildi kohta et kraafika on supper:)&mul tuli mega suur igatsus Itaalia järgi ....
tere, ma ei tea ma vist panen enda blogi ka lukku ... ma ei tea asualt kas ma panen või mitte,aga nii ma leitsin jälle palju palju häid laule,täna ma isegi õppisin waou tubli eks?!omg mul on nii suur igatsus maria järgi ja ma taha soome või itaaliasse mul mõlema järgi nii suur igatsus et ma ei te mis ma teeksin,kui keegi ütleks et mul on tundaega aega siis ma pakkiks jooksuga ja läheks minema,mitte et mul siin  midagi viga on aga lihtsalt igatsen mariat nii väga et jube:(:( aga praeguseks kõik...olge tubliid!!!!!!!!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar