11/25/2011

don't fuck with my feelings bro...


tere.täna koolis oli see kadri trall millest ma viimased paar nädalat jahunud olen kõik läks suurepäraselt.JA MA VIHKAN 7.MENDIKE.realselt kui te arvate et,te olete lahedad või saate nii tähelepanu siis te eksite rängalt,aga see selleks.nii esmaspäeval 4 tunniks kooli (L)(L).ma olen suht laip, eile magasin 2 korda päeval kuna mul on nii paha olla ja ma ei jaksa ennast liigutada ,kurk mega valus,-hääl ära,-nohu ja köha ,täna  koolis mõtlesin ainult seda  et :saaks see piin ruttu läbi . need pisikeser karjusid seal üksteise võidu & me viciga karjusime jälle omakorda nende peale et,nad vait oleksid,3-4 klass need kuulasid õnneks meid aga siis polnud mul enam ültse häält,nii et siis rääkis vici ja muidu pildid lisan kunagi hiljem.mm peale tunde jooksime viciga koolist minema et,laudasid tõstma ei peaks .haha natuke nalja ka siis me viciga harjutasime käsipuude pealt alla laskmist aga me ei saanud kuna värdjad tulid koguaeg piiluma,aga nalja sai jälle. need kadrid olid nii cool'ilt riides,et nii raske oli valida nende vahel kes kõige ilusam on aga õnneks saime hakkama.head aega ja olge tubliiiiiiiiiid :):):):)
http://vyou.com/Elisabethh ja KÜSIGEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
JA APPI KUI HEA LAUL SEE ON :):):):):):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar