11/23/2011

When i was a kid,I wanted to be older...this shit is not what i expected


tere  pilte on nüüd jube palju esmaspäevast kuni tänaseni on siin kõik pildid.ja nagu näha ma olen jälle redhead...täna koolis oli minig värk et ei suitsule...okei ja seal küsiti et kes on midagi proovinud ,pmst terve klass tõstis käed üles ja mdea nalja sai palju jälle mulle ja annile andi se valge paber me pidime selle ära täitma..omg me pidime seal istuma poiss ja tüdruk koos .haha laul pani et noh tuvikesed (ma istusin müüriga).ja me merkksiga käime saalis palli mängimas ja ma ei juleg püüda merkksi neid tugevaid palle ma ei tea mis mull viga on ...täna vigastasin ka ennast mu seeväike varvas on jälle fukc up...mm siis kirjanude tunni ajal tegin ma mrekksile soengut mis on üli ilus nagu :):):):).nagu näha ma ei oska ka ültse joonistada ...kurat võttaks kui hästi merkks joonistab ma üritasin seda pilti järgi teha ja lõpp tulemus tuli selline.EILE-käisime järvel juuksevärvi ostmas ja nätsu.Omgomg ülehomme on see kadri trall ja ma ei tea mis ma selga panen.jah mul on kodus igav seega ma  reiditsen veits mis on väga trolol :)adioss

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar